sobota, 10 stycznia 2015

Eveline 9w1

Siemkaaa!

  Jak tam u was pogoda? U mnie taka wietrzna, w ogóle nie czuję zimy, bo gdy jest śnieg to na drugi dzień topnieje :( i tak w kółko... Dziś troszkę mi się nudziło więc wymyśliłam taki post :)

 Dziś będzie post o odżywce do paznokci Eveline 9w1. Kilka dni temu zakupiłam odżywkę do paznokci Eveline 9w1 i serio efekty nastąpiły dość szybko. Na opakowaniu pisze, że po 10 dniach powinny się pokazać pierwsze efekty stosowania odżywki Eveline 9w1. Nie liczyłam jak długo ją stosowałam, ale efekty są, tak jak pisze na opakowaniu moje paznokcie nie są zniszczone, cienkie, miękkie, kruche, łamliwe, matowe, przestały mi się rozdwajać, mają równą powierzchnię. Eveline 9w1 można stosować jako bazę pod lakier.

  Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zakupu tej odżywki. Jeszcze nie stosowałam lepszego produktu, wszystko co pisze na opakowaniu w 100% się sprawdziło. Należy ją stosować zgodnie z instrukcją, która jest zamieszczona na prawym boku opakowania. Można ją kupić w drogeriach kosmetycznych lub aptece.


                                                                                                                  
  
     

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz